Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(3)
Forma i typ
Książki
(3)
Publikacje naukowe
(2)
Publikacje fachowe
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(3)
Placówka
Filia 15 (Lwowska 60)
(3)
Autor
Jagoda Małgorzata
(2)
Król Maria (1960- )
(2)
Kryszczyńska Joanna
(1)
Pietraś Jacenty
(1)
Sapuła Rafał
(1)
Skwarek Janusz (1961- )
(1)
Taczała Jolanta
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(1)
2000 - 2009
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(3)
Kraj wydania
Polska
(3)
Język
polski
(3)
Temat
Dziecko z porażeniem mózgowym
(2)
Chorzy z uszkodzeniem mózgu
(1)
Diagnostyka medyczna
(1)
Dziecko z niepełnosprawnością
(1)
Leczenie
(1)
Metoda Petö
(1)
Ośrodek Rehabilitacyjno-Terapeutyczny dla Dzieci Niepełnosprawnych (Zamość)
(1)
Placówki opiekuńczo-wychowawcze
(1)
Wychowanie przedszkolne
(1)
Zarządzanie jakością
(1)
Gatunek
Opracowanie
(2)
Materiały konferencyjne
(1)
Dziedzina i ujęcie
Medycyna i zdrowie
(2)
Edukacja i pedagogika
(1)
3 wyniki Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
U dołu okładki i strony tytułowej: Krok za krokiem - program zintegrowanej edukacji i rehabilitacji.
Bibliografia przy pracach.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.15-37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.15-61 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Na okładce tytuł: Co? Jak? Kiedy? I dlaczego?
Zawiera wykłady z konferencji naukowo-szkoleniowych zorganizowanych w maju i październiku w Lublinie oraz w grudniu w Zamościu w 2006 roku.
Bibliografie po większości wykładów.
WYKŁADY: Ewa Helwich - Ryzyko nieprawidłowego rozwoju noworodków urodzonych przedwcześnie i dzieci ryzyka. Ewolucja wczesnego uszkodzenia mózgu ; Elżbieta Marszał - Neurologiczne wskazania do usprawniania dzieci z zaburzeniami neurorozwojowymi w pierwszym roku życia. Mózgowe porażenie dziecięce w aspekcie neurologii dziecięcej ; Maria Borkowska - Neurofizjologiczne uwarunkowania procesów rozwojowych. Znaczenie prawidłowego rozwoju w pierwszych miesiącach życia dla dalszego rozwoju dziecka ; Zofia Kułakowska - Diagnoza wczesnego uszkodzenia mózgu w pierwszym roku. Różnicowanie - alternatywy rozwoju i ewolucja kliniczna dzieci przedwcześnie urodzonych ; Joanna Kryszczyńska - Ocena globalnych wzorców ruchowych metodą Prechtla ; Zofia Kułakowska - Wczesna interwencja terapeutyczna u dzieci z uszkodzeniem mózgu - pozytywne i negatywne wyniki ; Alina Smyczek - Symptomy ryzyka zaburzeń komunikacji u dzieci w pierwszym roku życia ; Marek Jóźwiak - Prognozowanie rozwoju funkcjonalnego u dzieci z uszkodzeniem tzw. "górnego neuronu ruchowego" ; Liliana Klimont - Rola integracji sensomotorycznej w pierwszym okresie życia - uczenie się przez zmysły ; Grażyna Banaszek - Diagnostyczna i terapeutyczna metoda Vojty z perspektywy lekarza i pacjenta ; Aleksandra Wnuk - Psychologiczne wsparcie dla rodziców dzieci z wczesnym uszkodzeniem OUN ; Zofia Kułakowska - Procesy integracyjne w mózgu dziecka w wieku od 1-go do 6-go roku życia ; Aleksandra Wnuk - Rozwój psychospołeczny a usprawnianie dziecka w wieku od 1-go do 6-go roku życia ; Małgorzata Dońska-Olszko - Specjalne potrzeby edukacyjne - interdyscyplinarny model wczesnego wspierania rozwoju dziecka ; Alina Smyczek - Wspomaganie rozwoju komunikacji i języka dzieci niepełnosprawnych od 1-go do 6-go roku życia ; Maria Król - Jakość życia rodziny z dzieckiem niepełnosprawnym ; Marek Jóźwiak - Algorytm postępowania ortopedycznego u dziecka z mózgowym porażeniem ; Maria Król - Nauczanie Kierowane jako system zintegrowanych działań rehabilitacyjno-edukacyjno-opiekuńczych wobec dzieci z wczesnym uszkodzeniem mózgu i ich rodzin ; Liliana Klimont - Zaburzenia procesów sensorycznych u dzieci z mózgowym porażeniem dziecięcym ; Bożena Zychowicz - Terapia psychomotoryczna wg M. Procus i M. Block ; Ludwika Sadowska - Kompleksowa diagnostyka i neurostymulacja rozwoju dzieci z wrodzonymi i nabytymi dysfunkcjami ośrodkowego układu nerwowego według Wrocławskiego Modelu Usprawniania ; Beata Wojciechowska - Rozwijanie myślenia strukturalnego wg Reuvena Feuerstein'a. PYTANIA "KIERUNKOWO-PORZĄDKUJĄCE", ANEKS: Rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dnia 4 kwietnia 2005 r. w sprawie organizowania wczesnego wspomagania rozwoju dzieci, Programy konferencji naukowo-szkoleniowych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.15-61 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej